En solig mors dag!!!

Idag åkte jag och barnen in till slottsudden i Sölvesborg på fm. Vi skulle fira mamma där. Malva tyckte det var sååå spännande! Det var full rulle precis som vanligt! Barnen höll låda, vi matade änderna, vi grillade korv, mamma hade gjort god sallad och bjöd på kladdkaka! Toppen!! Men jag glömde kameran...

Sen körde vi hem och Sara, Emma & Migan följde med. Vi tog på oss bikini (permiär...) & pressade i solen på baksidan. Vi fixade lite mat på em, barnen lekte & Sara drog igång projektet att dra fram poolen till barnen. Men det gick som smort!! Malva tyckte det var toppen! Innan hon somnade sa hon: Mamma vilken toppendag!

Jag blev också uppvaktad på Mors dag. Jag fick en blomma och Måns Z nya CD. Macke köper alltid en CD på Mors dag...





Alla njöt av solen idag...till och med Migan!



Här har Malva byggt & grejat!!

Kommentarer
Postat av: Sara

sååå mysig dag! perfa! du får skicka bilderna över msn!

2009-06-01 @ 19:58:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0