17 maj:)

Våra kompisar Jana & Martin är i Norge! Jana har längtat sååå och idag är det 17 maj...jag kan tänka mig hur dom firar!! Helt galet säkert... Hoppas dom har kul!

Malva & Tuva sov hos farmor i natt, så jag & Macke fick sova till kl 9 idag!! Lyxigt värre!! Vi gick upp till Tony & LIna och hämtade bilen, sen for vi & hämtade barnen. Vi mötte upp Sara vid City Gross. Storhandling...

Sen kom Sara & mamma en runda, så det blev lite kaffe & skvaller...hihihi... Sandra (en gammal klasskompis) var hemma i Blekinge idag. Men jag orkade inte köra ngnstans. Min rygg är mkt bättre, men jag är sååå förbaskat trött.

Vi grillade lite nu ikväll! Marinerad innerfilé penslad med glaze, grillspett, foliépaket med färsk sparris & haricoverte, potatissallad gjord på färskpotatis, gräddfil, majonäs, fransk senap, salt, peppar och fetaost med smak av soltorkad tomat & basilika. Kan ju säga att det var gott!!

Höres!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Säg till Macke att det va synd att jag inte stannade

så jag fick mat!Hihi!!

2009-05-17 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0