SPA-helgen!!!

I helgen var jag, Macke, Jana & Martin på SPA på Ronneby Brunn. Jag & Jana gav männen presentkort i julklapp! Vi åkte dit redan kl 08.30, för vi skulle gå på vattengympa kl 10.00. Det var pilates i vattnet, så det var svårt, men vi hade det kul! Sen låg vi & bubblade lite, simmade och gick ut i utomhuskaren. Soligt, lite kallt & så det varma vattnet...lovley! Efter det hade vi behandlingar. Jag hade bokat ngt som hette SPA favorit. Det var helkroppsmassage med ansiktsbehandling.



Här sitter vi & njuter i SPA-avdelningen. Så glada, så glada:)





Efter vi varit på våra behandlingar, så gick vi upp i restaurangen och åt lunch. Den var helt fantastisk. Buffé bestående av salladsbord, lax, ris, kycklinggryta. Underbart gott!!



Här har vi precis fått våra rum. Härligt med så stort rum!



Jana hade lovat mig att hon skulle sminka mig på kvällen & så blev det! En riktig expert e vad hon är:) Ni ser ju hur snygg jag blev!!!



Nu e de fest som gäller!!!!!



Dagen efter var jag faktiskt så här pigg!!! Silver Hill bodde vi på...





Sune har det tufft...hahah...

Jag hade aldrig kameran med mig på kvällen. Vi åt gott & kollade på Galenskaparna!



Kommentarer
Postat av: sara

äntligen lite update! ;)

2009-03-26 @ 08:01:02
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0