Solig dag:)

Som ni forstar har jag lyckats snoka upp datorer har pa hotellet! Igar va jag lite stressad eftersom jag inte hade mer pengar. Idag har jag mer...hihi...

Jag gick ut pa balkongen imorse och det var stralande solsken! Gissa om vi blev glada. Det blev poolen direkt efter frukosten. Tony & LIna akte till en marknad, men vi hoppade over det. Mallan ville BADA i barn poolen. Tuva somnade sa vi fick en hel formiddag med solande! UNDERBART!! Malva tyckte det va toppen. TACK till Sara & Emma for badgrejorna. Det har roat barnen hela formiddagen. Elice & Malva slangde ut grejorna i poolen och sen skulle dom fanga dom...

Vi var uppe & tog en siesta efter lite sen lunch. Och sen bar det ner till en liten lekpark nedanfor vart. Middag och nu kommer vi att ta en drink i baren:)

Det ar lite synd att jag inte kan lagga ut nga bilder. Men det far komma nar vi ar hemma igen. Mallan ska inte hem, hon tycker det e bra har!

Tjingeling & godkvall:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan tänka mig att kidsen lever livet där nere! :) Faaaan va gott med en drink i solen med, fusk!

2009-03-08 @ 22:02:49
URL: http://missnielsen.blogg.se/
Postat av: sara

guuud va skönt de låter :)



de brukar ju ha usb-uttag på datorerna i utlandet oxå så man kan lägga in foton.



Hälsa alla :)

2009-03-09 @ 10:03:41
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: ia

Vad skönt att ni kom iväg!

Ta en drink eller två för mig!!!

Krama familjen & ha det så skönt!

kram kram

2009-03-09 @ 11:20:33
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: sara

nu ligger alla bilder du mmsat på din blogg! klicka på ikonen där du laddar upp bilder o ist för o leta upp dom, så ligger de där direkt. :) smart va :)



jag la upp bilden där du va helt röd i min blogg, haha fan va kul den var!

vi vill med vara röda - haha! :)



Hälsa Mallan, Tuva, Gunther och Tony & co med!

2009-03-10 @ 09:46:15
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Pussa alla småungarna från mormor och farmor!!

2009-03-11 @ 08:19:39
Postat av: Maria Sundquist

Åh, vad härligt med solsemester! Njut av Lanzarote, här i Borås är det snöstorm sen i förmiddags - BLÄ!



Kram Maria

2009-03-12 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0