Fredagsmys!

Igår åkte vi in till biblioteket i Sölvesborg. Vi lånade böcker, läste i sagohörnan, pusslade och Malva hämtade sin 3-årsbok. Det har inte blivit av innan... Sen gick vi inom Exit & kollade lite på kläder. Malva fick ett halsband & en ring. Efter det var Malva hungrig, så vi åkte upp till Lasses.





Efter Tuva hade sovit middag, så körde vi in till Karlshamn & hämtade Sara och Emma. DOm passade barnen medans jag handlade på CG. Jag behövde allt!! Allt var slut i frysen, skafferiet, kylen....så det var tacksamt med lite hjälp. Tuva ska bara ha allt när man går & handlar med henne.

Vi följde med Sara & Emma upp. Dom bjöd på kaffe, Tina kom. Vi tröttade nog ut henne...hahaha...barnen var i högform. Dom skrek, sprang så tom Amigo började & skälla!!! Så vi var väl inte hemma förrän kl 18. Vi tog lite lätt mat, barnen i säng och jag slängde mig på soffan. Det var ju finalen i Let´s Dance. Jag måste säga att jag "hejade" på Laila. Hon är sååå fantastiskt duktig och verkar så ödmjuk som person.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sara

vilka mysiga bilder, hon ser dömallig ut!

2009-03-29 @ 11:14:12
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0