19 juni 2004!!

Ja, då gifte vi oss! Vilken dag det var! Idag har min kära make fått biljetter till Ugglas revy & e liten bok om varför han är mannen i mitt liv:) Jag fick mina glasögon betalda! Han hade varit inne och betalat glasögonen och lagt ett fint kort till mig i disken. Jag blev helt paff!

Bilder från bröllopet!!!













Dettt är min absoluta favoritbild från bröllopet! Den har min vän Katta tagit;)











Som ni förstår har jag många hundratals bilder...men jag får väl hejda mig här...hahaha!

TREVLIG MIDSOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad tiden gått fort!! jättefina bilder :) :) o riktigt roligt bröllop var det!



glad midsommar!!

2009-06-19 @ 14:16:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: ia

Åhhh....vackra du!

Jag förstår att motivationen är på topp nu när du botaniserat i bilderna!

Ska minsann göra detsamma med mina :)

krm kram kram

2009-06-21 @ 22:54:25
URL: http://irin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0