Full rulle hos Nilssons!!!

När vi kom hem från Kristianstad idag, så ville Malva att Elice skulle komma & leka. Dom ritade, fikade, gjorde lera i badbaljan ute & avslutade med att bada...vilket var välbehövligt!!

Sen grillade vi, gjorde pastasallad, stekte champinjoner! Samtidigt fick jag för mig & rensa och torka i skafferiet. Kastade en del som var gammalt, så det blev sååå fint! Nu har vi precis gjort frallor, som ska stå i kylen över natten sen sätter man dom i ugnen imorgon till frukost! Recept från mamma, så nu hoppas vi på att dom är goda!



Malva har gjort en "kanelbulle" som hon ska ha till frulle och Tuva den lilla bullen högst upp på plåten.



Mitt i detta, så måste jag ju visa mina nya skor:)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

sitter du ute o röker när du fotade skorna?? hehe standardplatsen ;D fina iaf :)

2009-07-10 @ 20:42:53
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0