Längtar efter våren...

Ja. idag har väl det mesta krånglat på jobbet...puh så trist när det bara går emot en. Jag hoppas det blir en bättre dag imorgon! Jag har i alla fall fyndat lite på rean! Jag var nere på stan & köpte en polarn & pyret jacka till Malva. Nu får vi hoppas att hon vill använda den bara... Tuva fick en Bamseoverall, för den hon har nu är så konstig modell. Igår beställde jag kläder från Molos underbara vårkollektion! T-shirt med tights till Tuva och dom underbara dalmatinerbyxorna. Se bilden nedan!!

Tuvas tröja med matchande tights...





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Visst gillar jag skor, jag är typ helt besatt :) haha!

Jag vet att jag har min kasse hos er fortfarande. Pinsamt! Men jag blir aldrig färdig att komma och hämta den och så går tiden...Ska göra det nu, jag lovar! :)

2009-01-21 @ 21:13:52
URL: http://shoesandshoes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0