FREDAG!!

Jag jobbade idag fast jag egentligen ska vara FL på fredagar. Det kändes så lite & bara jobba en dag. Men det har flytit på. Mycket & göra nu i terminsstart i och med att alla ska låna böcker & arbeten som ska göras. Slutar kl 14 på fredagar, så jag for direkt & handlade lite mat. Skönt innan alla slutar jobbet & det blir fullt i affärerna. Gick inom Skopunkten, men hittade ingenting. Typiskt, jag som behövde skor!!

Efter vi hade ätit middag så kom borsan med familj inom. Elice stannade kvar & lekte med Malva & Tuva. De hamnade naturligtvis i badkaret. Elice är tokig med att bada. Hon kommer att bli sååå lycklig när deras badrum i utbygget är klart! Fick köra hem henne vid 19.30 för då va Malva så trött. Hon ville gå & sova.

Nu kollar vi på Let´s dance. Gud så kul & se alla som dansar. Man tror ju att man skulle kunna det bättre själv...hrm...Jag har ju ett förflutet som jazzdansdrottning, så man vet aldrig! Hahaha....

Ha det gott!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0