Snöigt värre...

Igår var det en minst sagt hektisk dag. Jag är ju som ni vet så morgontrött. Kom upp för sent o allt blev stressigt. Jag jobbade nga timmar, sen tog jag & några kollegor tåget till Malmö. Vi var på föreläsning/information om Daisy (talböcker). Faktiskt intressant! Det var en kvinna från tpb (tal-och punktsskrifts institutet) där, samt 2 bibliotekarier och en spec.ped. som pratade om sina erfarenheter med Daisy. Jag har fått tillstånd av regeringen (!) nu, så jag får ladda ner Daisy via tpb:s hemsida. Men det är en del praktiska saker som måste fixas först, som ny hårddisk, brännare osv. Så det ska fixas på fredag eller på sportlovet. Jag vill komma igång med det NU eftersom behovet är stort av talböcker på skolan.

Sen var det värsta snöovädret i Malmö när vi kom ut från föreläsningen... Kom hem o åt snabbt sen körde jag till gympan i Mjällby! Hem & duscha sen i säng!

Idag hade det ju snöat som bara den. Barnen var överlyckliga! Idag har jag fixat med lite allt möjligt på jobbet. Ska läsa en del på sportlovet, så det gäller & tänka igenom vad man ska läsa. Jag har en del bokprat när vi kommer tillbaka efter lovet.

Tuva gillar & klättra. Så här glad blir man när man kommer upp i korgstolen i sovrummet...


Kommentarer
Postat av: Sara

haha shit va stor hon ser ut där!!!

2009-02-11 @ 19:42:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Sötaste tjejen!!

Å du Maria!!! Micke är min, bara min!!! Hihi!!

2009-02-11 @ 22:51:53
Postat av: Katarina

Gud vad söt hon är! Lyckan bara lyser om henne!

2009-02-12 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0