Puh...vilken vecka...

Ja, denna veckan har det varit mycket! Jag har varit helt slut varje dag. Det har varit möten varje dag, medarbetarsamtal med chefen, bokprat osv. Plus allt det vanliga som måste göras på jobbet. Sen har jag varit på gympa, ute & gått.

Igår fyllde jag år... Sara & Emma var här när jag kom hem. Jag fick paket av pappa genom dom. En superfin röd vårjacka, ny svart väska, rött nagellack och ögonbrynsfärg. Blev jättenöjd! Och så Macke bjöd på middag på Salvatores i Sölvesborg. Det var sååå god mat! Vi åt förrätt; gratinerad svamp med sallad. Till huvudrätt tog jag canneloni som var fyllda med kyckling & riacotta ost med ostsås och sallad. Det var riktigt mumsigt! Jag passade på & ta ett glas rött:)

Jag längtar tills imorgon, för då är jag & mamma bjudna till Sara & Emma på spa-kväll. Det känns som jag kan behöva det:) Vi ska käka middag, dricka vin & göra oss snyggare än vad vi är...

Kram & tack till alla som gratulerat mig!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen lite uppdatering ;)

Ja ikväll ska vi vara fräscha! ;)

2009-02-27 @ 15:02:24
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

ja den där filten har varit superbra! varit med lite varstans :) perfa o ha den i bilen ju.'



Hello var är din uppdatering då! ;)

2009-03-01 @ 08:47:24
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0