Dagen efter....

Tjingeling alla vänner!

Jag har vaknat ur min sjukkoma!! Så underbart skönt & va på benen igen:) Macke & barnen börjar oxå repa sig.

Igår hade vi fest. Mina högstadiekompisar & jag har länge pratat om & ha en fest, där vi bjuder med ett par vi brukar umgås med. Så det blir lite blandat folk. Jag bjöd även "de vanliga Norjeborna". Gud så kul vi hade!! Alla taggade till max (ni vet det blir ju så när man har barnvakt OCH ska på förfest OCH ska ut & dansa...)...

Men alla höll sig på benen och inga blev direkt överförfriskade. Jag var nog bland dom enda som gillade musiken på Harrys... inga förutom (systrarna Nielsen) är väl direkt förtjusta i den musiken...men alla var nog uppe & dansade ändå:) Och det är ju ofta festen som är det roliga. 

Här kommer ett antal bilder från igår. Och faktiskt är jag oxå med!! Fick ju lite önskemål om det igår...hahah....

Kramiz!!





 


























Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jisses vilken kväll det var! riktigt kul (tror jag!) hahahaha....

2009-02-01 @ 12:58:13
URL: http://missnielsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Mmm!! Det verkade ju va en kul kväll!!

2009-02-01 @ 14:54:36
Postat av: Sara

vilka ess!!

2009-02-01 @ 15:46:18
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

det var superkul i går..hoppas det blir mer gånger.

när värmen kommer kan vi vara i gränum. undrar hur många som mår bra i dag

2009-02-01 @ 17:10:09
Postat av: Katarina

ojojoj!! visste väl det skulle bli röj! Ser ut som om ni hade det superkul, synd att jag inte kunde varit med!

Kram!

2009-02-05 @ 08:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0