Påskafton...

Vi körde in och handlade på citygross i Karlshamn (min absoluta favoritmataffär...billigt till tusen när man storhandlar). Sen åkte vi in till stan. Macke gick på systemet och jag på Lindex. Hittade faktiskt två tröjor, köpte ett par bikinibyxor och så fick Mallan en bikini. Mötte upp Tina och Sara på torget. Där njöt vi av solen och tog en kaffe!

Vi skulle ju ha fest på kvällen. Tony med fam, Jennie med fam, Ida, Jana med fam skulle komma. Alla tog med ngt var så vi behövde inte stå i timmar innan folket kom. Det var väldigt uppskattat för vår del!! Vi dukade på altanen.



Japp ni ser alldeles rätt...jag har julservetter i brist på annat...hahaha... Det som stod på menyn var kamben (tack Lina helt underbara:)), ny variant av potatisgratäng med fetaost, underbar sallad med "allt" i, vitlöksbröd, kycklingspett, sås...ja jag tror det var allt. Malva hade bestämt strut & glass till efterrätt.

Som ni förstår blev det livat värre med nio vuxna och åtta barn!!! Full rulle!



En mkt glaaad Sune!!



Två schnygga brudar i lyxförpackning!!!



Det är ju så att alla barnen vill oftast leka med samma saker hela tiden...Ida testades till max när barnen vill åka traktor...det var inte helt lätt & dra alla på en gång...



Det blev ganska kallt på kvällen, så då drog vi oss inåt. Som ni ser var det fullt ös!! Här har Melker burit fram godisskålen...tystnaden spred sig och alla mumsade...

Tack alla för en bra påsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0