Mary Key Party!!

Jana, en kompis till mig, har blivit helt betagen i Mary Key produkterna. Så nu gör hon hempartyn och säljer deras grejor. För en tid sen bestämde vi att vi skulle ha ett party i lokalen i Bromölla där hon själv blir undervisad. Så ikväll var det dags...

Vi var ett helt gäng tjejer som har fått prova på rengöringskräm, fuktkräm, foundation, mineralpuder, lägga skuggor (inte min starka sida...hrm..), rouge, eyeliner, mascara, läppstift och lipgloss. Sen fick även händerna en omgång. Jag har lite fobi mot & smörja in händerna, så jag rös i hela kroppen...men slutresultatet blev bra!!

Det var jättetrevligt & kul att få prova på grejorna. Mina favoriter blev helt klart rengöringsgrejorna, mineralpudret (man var inte "instängd" av det) och lipglosset (läpparna såg fantastiska ut...hihi...)!! Köpte lite nu, så får det bli resten sen....



Här är det lite mingel innan allt kör igång!



Här sitter vi vid borden, koncentrerade till max:)



Älskade kompis Jana!! Lägg en kommentar om ni är intresserade av produkterna, så vidarebefodrar jag till Jana!!



De tre vita tuberna köpte jag idag. Det är rengöringskräm, fuktkräm och foundation. Make-up remover har jag köpt innan. Helt underbart & rengöra sig med!! Jag har precis använt det och det är helt fantastiskt vad len jag är!!

Rekommenderas verkligen:)

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: sara

heidi klum e oxå bra, heheheh ;)

såg ju trevligt ut :)

2009-04-24 @ 21:46:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi var så jädra granna!!

2009-04-25 @ 10:00:43
Postat av: anna

har hört massa bra om de där krämerna :)

2009-04-25 @ 15:54:19
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja men ibland är det värt att lägga lite extra pengar på just skönhetsprodukter :)

2009-04-26 @ 13:02:39
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0