Hemma idag...

Idag har jag ont i vänster bihåla, så jag ska till doktorn nu på fm... Så trååååkigt. Det är så fint väder och jag har mkt på jobbet denna veckan, men det blir ju inget gjort. Hoppas ni har det bättre än jag! Lägg gärna en kommentar och berätta vad ni har för kul för er:)



Tuva hänger mest med pappa för tillfället! Här är en mysig bild från söndagsfrullen!!!



Hon har varit med honom hela helgen här ute och hjälpt till med hans projekt; trädäck! Hon har själv gått & hämtat overallen på morgonen och velat ut. Så spännande!!

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är för söt, lilla Tuva!!

Idag ska hennes mormor jobba, men först ska hon ordna med nya däck!!

2009-04-20 @ 09:27:07
Postat av: Sara

oj vilket stort trädäck! :D

härliga bilder :)

2009-04-20 @ 12:37:02
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Svar: Hej du :D

Jo tack.. allt är bra..!! Soligt och gött väder :D hehe...

Studenten snart ja, såå skönt !! men först är det massa i skolan som ska hinnas med ;P



Hälsa alla där hemma :D



Kram

Fia

2009-04-20 @ 17:38:21
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0