Fågelkvitter, sol & grilla!!!

Imorse åkte vi upp till Betty, för Tuva skulle klippa sig. Hon gillar inte alls & klippa sig, men det var tvunget. Behöll lockarna i nacken men klippte luggen & tog topparna. Både Malva & Tuva fick rosa stjärnor i håret & klubba!

Sen mötte vi upp mamma & Staffan i stan och körde i samlad trupp till Bromölla. Där gjorde vi en raid på BR skor. Malva var tvungen & ha skor, så det blev ett par prinsess gympaskor. Naturligtvis... Jag hittade ett par tygskor med snörning fram och blomma vid sidan...hrm..inte så lätt & förklara. Men sköna & fina va dom i alla fall:)

Vi handlade lite mat & fredagsmys, sen körde vi till Karlshamn. Där träffade vi Sara, Emma, Tina & Migan på McD. Vi satt ute & åt idag!!! Underbart väder!!! Barnen var helt slut & somnade i bilen hem.

Nu ikväll gjorde jag kyckling grillspett, champinjoner som Macke grillade. Till det hade vi hemmagjord mos. Det får bli på helgen, för vi hinner inte göra det på veckorna. Underbart gott!!! I love grillat!! Barnen & jag har varit ute hela em & kvällen. Vi tog lite kort nu ikväll...



Tuva är väldigt koncentrerad...som ni ser har vi suttit i brassestolarna...



Malvas stora passion är ju att byta kläder...här är väl stass nr tre...på kort tid...poserandet har hon nog efter mig..hihih


Ja, som ni ser älskar jag ju & flina upp mig inför kameran...Tuva är däremot mer fundersam!

TREVLIG HELG & KRAM TILL ALLA

Kommentarer
Postat av: ia

Åhh vad gott med grillat!

Ser fram emot att bli bjudna på

en riktigt härlig grillfest i sommar...

hihihi



Anna 'r nere hos mamma så

om ni vill leka så är det bara att ringa..'



kramar i massor!

2009-04-04 @ 08:46:30
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: sara

Ååå så mysigt :)

2009-04-04 @ 09:42:30
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0